Про збірник
Редакційна колегія
Архів випусків
Процес рецензування
З М І С Т
випуску 19 за 0 рік
Розділ 1.
Рік пам’яті: Марк Кармінський (1930–1995)
Стор.
Текст
статті
Бахмет Т. Б.
Архівний фонд композитора Марка Кармінського
10-28
Іванова Ю. М.
Дитячий хор у творчості М. Кармінського
29-43
Демченко О. І.
Унікальна оперна партитура Марка Кармінського
44-64
Попова Л. Є., Проценко О. П.
Жанрово-стильові особливості творчої спадщини М. Кармінського: навчально-методичний аспект
65-79
Білокур С. Н.
Жанрово-стилістичний комплекс «Трьох п’єс у До‑мажорі» для фортепіано М. Кармінського: композиторські та виконавські аспекти
80-93
Розділ 2.
Вітчизняна та світова музична практика: традиція, глобалізація, культурний діалог
Хай М. Й.
Музично-інструментальна культура українців як складова формування національного світогляду
94-119
Бєлова Є. Д.
Звукообрази ударних інструментів: сучасність та ретроспекції
120-139
Пастухов О. В.
Фагот у XVI–XVII ст.: питання розвитку фаготної практики
139-150
Мельник А. О.
Стилізація барокових жанрів в українській скрипковій мініатюрі початку ХХІ століття: специфіка формування музичної свідомості
151-168
Пархоменко Д. С.
«Музична гастрономія» в фортепіанних мініатюрах Дж. Россіні (на прикладі циклу «Чотири закуски і чотири десерти»)
169-188
Савченко Г. С.
Багатофігурність в оркестровому письмі І. Ф. Стравінського неокласичного періоду (на прикладі балету «Аполлон Мусагет»)
189-205
Сердюк О. В.
Кароль Шимановський і мультикультуралізм
206-229
Михайлова О. В.
Образний світ фортепіанних творів Флоранa Шміттa на прикладі диптиху «Міражі»
230-246
Сун Н. Ю.
Сонатини для фортепіано в контексті композиторської та педагогічної діяльності Мао-Шуень Чена
247-267
Ян Фуїнь
«Passatempi musicali» Гійома-Луї Коттрау як засіб актуалізації неаполітанської пісні в музиці ХІХ століття
268-284
Чжоу Ї
Презентація образу Батьківщини в творчості сучасних китайських вокалістів
285-297
Чжан Лін
Жанр обробки народної пісні на сучасному етапі: культурно-історичний аспект
298-312
Федорак Д. В.
Музична творчість Гільдеґарди Бінгенської в аспекті феномена авторського стилю
312-330
Розділ 3.
Музичний театр: від становлення до оновлення
Феденко А. Ю.
Значення дитячого театру М. Кропивницького для становлення професійного музичного дитячого театру в Україні
332-345
Щукіна Ю. П
Учень Леся Курбаса Олександр Івашутич як універсальний діяч театру музичної комедії
345-357
Панасюк В. Ю.
Історія ідей та історія людей у режисерській концепції А. Жолдака
358-373
Фан Сін-Сюань
Про втілення гуманістичних цінностей в мюзиклі «Ромео і Джульєтта» Ж. Пресгурвіка
374-391
Лю Цзянь
Музична драматургія бродвейського мюзиклу на прикладі «Аїди» Елтона Джона та «За межами норми» Тома Кітта
392-410
Розділ 4.
Сторінками джазу
Стецюк Б. О.
Витоки та основні тенденції розвитку джазової фортепіанної стилістики
411-428
Воскобойніков Я. В.
Джазові транскрипції Джорджа Гершвіна в фортепіанному виконавстві академічної традиції
429-448
Агішева К. З.
Три Прелюдії для фортепіано Дж. Гершвіна в контексті інструментальної творчості композитора
449-465
Голотенко П. І.
Джазовий авангард Сесіла Тейлора
466-481
Повний текст друкованого видання випуску 19
© 2024 "Аспекти історичного музикознавства". Усі права заахищені.