На головну
З М І С Т
випуску 19 за рік
Розділ 1. Рік пам’яті: Марк Кармінський (1930–1995) Стор.
Текст
статті
Бахмет Т. Б. Архівний фонд композитора Марка Кармінського 10-28
Іванова Ю. М. Дитячий хор у творчості М. Кармінського 29-43
Демченко О. І. Унікальна оперна партитура Марка Кармінського 44-64
Попова Л. Є., Проценко О. П. Жанрово-стильові особливості творчої спадщини М. Кармінського: навчально-методичний аспект 65-79
Білокур С. Н. Жанрово-стилістичний комплекс «Трьох п’єс у До‑мажорі» для фортепіано М. Кармінського: композиторські та виконавські аспекти 80-93
Розділ 2. Вітчизняна та світова музична практика: традиція, глобалізація, культурний діалог
Хай М. Й. Музично-інструментальна культура українців як складова формування національного світогляду 94-119
Бєлова Є. Д. Звукообрази ударних інструментів: сучасність та ретроспекції 120-139
Пастухов О. В. Фагот у XVI–XVII ст.: питання розвитку фаготної практики 139-150
Мельник А. О. Стилізація барокових жанрів в українській скрипковій мініатюрі початку ХХІ століття: специфіка формування музичної свідомості 151-168
Пархоменко Д. С. «Музична гастрономія» в фортепіанних мініатюрах Дж. Россіні (на прикладі циклу «Чотири закуски і чотири десерти») 169-188
Савченко Г. С. Багатофігурність в оркестровому письмі І. Ф. Стравінського неокласичного періоду (на прикладі балету «Аполлон Мусагет») 189-205
Сердюк О. В. Кароль Шимановський і мультикультуралізм 206-229
Михайлова О. В. Образний світ фортепіанних творів Флоранa Шміттa на прикладі диптиху «Міражі» 230-246
Сун Н. Ю. Сонатини для фортепіано в контексті композиторської та педагогічної діяльності Мао-Шуень Чена 247-267
Ян Фуїнь «Passatempi musicali» Гійома-Луї Коттрау як засіб актуалізації неаполітанської пісні в музиці ХІХ століття 268-284
Чжоу Ї Презентація образу Батьківщини в творчості сучасних китайських вокалістів 285-297
Чжан Лін Жанр обробки народної пісні на сучасному етапі: культурно-історичний аспект 298-312
Федорак Д. В. Музична творчість Гільдеґарди Бінгенської в аспекті феномена авторського стилю 312-330
Розділ 3. Музичний театр: від становлення до оновлення
Феденко А. Ю. Значення дитячого театру М. Кропивницького для становлення професійного музичного дитячого театру в Україні 332-345
Щукіна Ю. П Учень Леся Курбаса Олександр Івашутич як універсальний діяч театру музичної комедії 345-357
Панасюк В. Ю. Історія ідей та історія людей у режисерській концепції А. Жолдака 358-373
Фан Сін-Сюань Про втілення гуманістичних цінностей в мюзиклі «Ромео і Джульєтта» Ж. Пресгурвіка 374-391
Лю Цзянь Музична драматургія бродвейського мюзиклу на прикладі «Аїди» Елтона Джона та «За межами норми» Тома Кітта 392-410
Розділ 4. Сторінками джазу
Стецюк Б. О. Витоки та основні тенденції розвитку джазової фортепіанної стилістики 411-428
Воскобойніков Я. В. Джазові транскрипції Джорджа Гершвіна в фортепіанному виконавстві академічної традиції 429-448
Агішева К. З. Три Прелюдії для фортепіано Дж. Гершвіна в контексті інструментальної творчості композитора 449-465
Голотенко П. І. Джазовий авангард Сесіла Тейлора 466-481
Повний текст друкованого видання випуску 19
© 2022 "Аспекти історичного музикознавства".  Усі права заахищені.