Про збірник
Редакційна колегія
Архів випусків
Процес рецензування
З М І С Т
випуску 18 за 2019 рік
Розділ 1.
Вокально-сценічні образи в хронотопі культури: аспекти втілення
Стор.
Текст
статті
Іванова І. Л.
Просторово-часовий вимір масових і багатофігурних сцен в опері «Манон Леско» Дж. Пуччіні
8-24
Бєлік-Золотарьова Н. А.
Хорова драматургія опери О. Рудянського «Шлях Тараса»: символіка часопростору
25-39
Маклюк Д. М.
Специфіка втілення образу Т. Шевченка в опері Л. Колодуба «Поет»
40-57
Цзян Цінь
Образ Оксани в опері М. Римського Корсакова «Ніч перед Різдвом»: композиторський задум і виконавське втілення
57-72
Лянь Юаньмей
«Zwei Venetianische Lieder» Р. Шумана в традиції австро-німецької романтичної пісні
73-88
Розділ 2.
Становлення музичного професіоналізму
Бацак К. Ю.
Італійські оперні зірки харківської сцени останньої чверті ХІХ – початку ХХ ст.
89-119
Данилюк Я. В.
Розвиток домрового виконавства в Україні в контексті відродження народної музично-інструментальної культури на порубіжжі ХХ–ХХІ століть
120-140
Михайлець В. В.
Питання вокального виховання в умовах сучасного хорового мистецтв
141-154
Розділ 3.
Особистicть у часі: творчі портрети
Хатіпова І. А.
Михайло Васильович Сєчкін – піаніст, диригент, педагог
155-170
Біляєва Н. В.
Олександр Літвінов – засновник професійної естрадно джазової освіти у Харкові (віхи життєвого й творчого шляху)
171-190
Чжу Фендайцзяо
Життєтворчість Чжу Цзяньера: історіографія особистості композитора
190-212
Розділ 4.
Музичне та позамузичне
Маринчак Г. В.
Маріанська тема у музичному мистецтві: аспекти історичної та жанрової стилістики (на прикладі творчості К. Горського).
213-229
Лю Ся
Наратив у вокальній музиці: жанровий аспект
230-242
Шевчук Б. М.
Модест Мусоргський. «Картинки з виставки»: співвідношення мелосу і колориту
243-264
Таваккол Ехсан
Позамузичний зміст і способи його втілення в Концерті Реза Валі для перського нея з оркестром «На шляху до цієї нескінченної рівнині»
264-280
Повний текст друкованого видання випуску 18
© 2024 "Аспекти історичного музикознавства". Усі права заахищені.