На головну
З М І С Т
випуску 17 за 2019 рік
Розділ 1. Жіночі обличчя України Стор.
Текст
статті
Шубіна Л. І. «Актуальне інтонування» у вокально-виконавській практиці Тетяни Вєркіної (на матеріалі романсового репертуару) 9-33
Джерелянський П. (Величко Ю. П.). Рівні між рівних. Українське жіноцтво в історично-культурному контексті 33-43
Сухомлінова Т. П. Хорова творчість Ганни Гаврилець як символ соборності України (на прикладі музично-сценічного дійства «Золотий камінь посіємо») 44-59
Якимчук О. М., Черкашина О. В., Утешева Н. М. Духовні піснеспіви для жіночого хору a cappella І. Алексійчук: особливості трактування канонічного тексту 60-73
Щетинський О. С. Музична іконографія Благовіщення: особистий досвід 74-89
Феденко А. Ю. Специфіка втілення жіночих образів у сучасних українських мюзиклах та рок-операх (на прикладі творчості Наталії Сумської) 90-102
Мельник А. О. Скрипкова мініатюра в творчості Людмили Шукайло: особливості трактовки жанру 102-115
Гордєєв С. І. Театрально-педагогічні принципи В. М. Чистякової у формуванні образного світу українського актора 115-129
Горєлова В. С. Поліна Куманченко та Лідія Криницька в образі матері у фільмах «Кров людська – не водиця», «Дмитро Горицвіт», «Люди не все знають» та «Лимерівна» 130-147
Каленіченко О. М. Інтерпретація творів М. В. Гоголя на сцені театру ляльок (на матеріалі спектаклю О. Дмитрієвої «Майська ніч, або Місячне чаклунство») 148-162
Розділ 2. Жіноча історія cвітового мистецтва
Михайлова О. В. Жінка в мистецтві: подих прекрасного в чоловічому світі 163-180
Сердюк О. В. Марія Шимановська як концертуючий композитор епохи романтизму 180-194
Маценка С. П. Літературний портрет Фанні Гензель‑Мендельсон (роман «Найдорожча Фенхель! Життя Фанні Гензель‑Мендельсон в етюдах і інтермецо» Петера Гертлінґа) 195-212
Чернявська М. С. Постать Клари Вік‑Шуман в європейському науковому дискурсі 213-231
Сердюк Я. О. Аманда Майєр: скрипалька, піаністка, композиторка – представниця лейпцизького романтизму 232-248
Польська І. І. «Exegi monumentum»: віддзеркалення шуманівських образів у Варіаціях Й. Брамса на тему Р. Шумана ор. 23. 249-261
Коденко І. І. Концепції відтворення старовинної музики у творчості Ванди Ландовської 261-279
Клебанова С. В. Вокальний цикл «Фацелія»: досвід звукової екзистенції в ранній творчості С. Губайдуліної 280-303
Повний текст друкованого видання випуску 17
© 2024 "Аспекти історичного музикознавства".  Усі права заахищені.