Про збірник
Редакційна колегія
Архів випусків
Процес рецензування
З М І С Т
випуску 17 за 2019 рік
Розділ 1.
Жіночі обличчя України
Стор.
Текст
статті
Шубіна Л. І.
«Актуальне інтонування» у вокально-виконавській практиці Тетяни Вєркіної (на матеріалі романсового репертуару)
9-33
Джерелянський П. (Величко Ю. П.).
Рівні між рівних. Українське жіноцтво в історично-культурному контексті
33-43
Сухомлінова Т. П.
Хорова творчість Ганни Гаврилець як символ соборності України (на прикладі музично-сценічного дійства «Золотий камінь посіємо»)
44-59
Якимчук О. М., Черкашина О. В., Утешева Н. М.
Духовні піснеспіви для жіночого хору a cappella І. Алексійчук: особливості трактування канонічного тексту
60-73
Щетинський О. С.
Музична іконографія Благовіщення: особистий досвід
74-89
Феденко А. Ю.
Специфіка втілення жіночих образів у сучасних українських мюзиклах та рок-операх (на прикладі творчості Наталії Сумської)
90-102
Мельник А. О.
Скрипкова мініатюра в творчості Людмили Шукайло: особливості трактовки жанру
102-115
Гордєєв С. І.
Театрально-педагогічні принципи В. М. Чистякової у формуванні образного світу українського актора
115-129
Горєлова В. С.
Поліна Куманченко та Лідія Криницька в образі матері у фільмах «Кров людська – не водиця», «Дмитро Горицвіт», «Люди не все знають» та «Лимерівна»
130-147
Каленіченко О. М.
Інтерпретація творів М. В. Гоголя на сцені театру ляльок (на матеріалі спектаклю О. Дмитрієвої «Майська ніч, або Місячне чаклунство»)
148-162
Розділ 2.
Жіноча історія cвітового мистецтва
Михайлова О. В.
Жінка в мистецтві: подих прекрасного в чоловічому світі
163-180
Сердюк О. В.
Марія Шимановська як концертуючий композитор епохи романтизму
180-194
Маценка С. П.
Літературний портрет Фанні Гензель‑Мендельсон (роман «Найдорожча Фенхель! Життя Фанні Гензель‑Мендельсон в етюдах і інтермецо» Петера Гертлінґа)
195-212
Чернявська М. С.
Постать Клари Вік‑Шуман в європейському науковому дискурсі
213-231
Сердюк Я. О.
Аманда Майєр: скрипалька, піаністка, композиторка – представниця лейпцизького романтизму
232-248
Польська І. І.
«Exegi monumentum»: віддзеркалення шуманівських образів у Варіаціях Й. Брамса на тему Р. Шумана ор. 23.
249-261
Коденко І. І.
Концепції відтворення старовинної музики у творчості Ванди Ландовської
261-279
Клебанова С. В.
Вокальний цикл «Фацелія»: досвід звукової екзистенції в ранній творчості С. Губайдуліної
280-303
Повний текст друкованого видання випуску 17
© 2024 "Аспекти історичного музикознавства". Усі права заахищені.