Теорія комунікації у просторі філософії та наукової думки як детермінанта аналізу творчого процесу Р. Вагнера
52-76
Сандюк Сергій
Парадокси Л. Шпора
77-89
Плужніков Віктор
«Забуте ім’я… Яків Абрамович Розенштейн»
90-105
Розділ 2.
Рефлексії особистості у вимірі камерних жанрів
Карачевцева Інна
Стильовий феномен Скрипкових сонат Франца Шуберта
106-125
Соколова Лідія
Романтичні «Фантастичні п’єси» ор. 88 Р. Шумана – на шляху до фортепіанних тріо
126-142
Кутлуєва Дар’я
Фортепіанні квартети Ф. Мендельсона як явище
романтичної епохи
143-157
Станішевська Олена
Взаємодія поетичного тексту та музики в опусі 49 Й. Брамса
158-169
Розділ 3.
Особистість і Час: осмислення буття у просторі симфонічної
музики
Бурель Олександр
Про Габріеля П’єрне та його фортепіанно-оркестрові твори
170-189
Чистякова Катерина
Драматургічна функція оркестру у вокально‑оркестровому циклі Гектора Берліоза – Теофіля Готьє «Літні ночі»
190-206
Кашуба Денис
Прояви камерності в жанрово-стильовому полі Фортепіанних концертів Йоганнеса Брамса
207-224
Лисичка Олександр
Оркестрові твори Е. Елгара 10-х років ХХ сторіччя як спроба оновлення композиторського стилю
225-241
Савченко Ганна
Багатофігурність оркестрового письма як принцип організації часу і простору в оркестрових творах І. Ф. Стравінського (від ранніх балетів до Симфонії in C та Симфонії в трьох частинах)
242-258
Іванова Ірина
«Сповідь» сина століття (Концерт для оркестру із солюючим альтом Антона Лубченка)