На головну
З М І С Т
випуску 16 за 2019 рік
Розділ 1. Духовні константи в мінливому cвіті Стор.
Текст
статті
Цуранова Оксана Роль М. Ільмінського та С. Рачинського у формуванні особистості С. Смоленського 10-25
Садовнікова Олена «Не ридай Мене, Мати…»: поетика, літургіка, гімнографія 26-51
Шаповал Оксана Теорія комунікації у просторі філософії та наукової думки як детермінанта аналізу творчого процесу Р. Вагнера 52-76
Сандюк Сергій Парадокси Л. Шпора 77-89
Плужніков Віктор «Забуте ім’я… Яків Абрамович Розенштейн» 90-105
Розділ 2. Рефлексії особистості у вимірі камерних жанрів
Карачевцева Інна Стильовий феномен Скрипкових сонат Франца Шуберта 106-125
Соколова Лідія Романтичні «Фантастичні п’єси» ор. 88 Р. Шумана – на шляху до фортепіанних тріо 126-142
Кутлуєва Дар’я Фортепіанні квартети Ф. Мендельсона як явище романтичної епохи 143-157
Станішевська Олена Взаємодія поетичного тексту та музики в опусі 49 Й. Брамса 158-169
Розділ 3. Особистість і Час: осмислення буття у просторі симфонічної музики
Бурель Олександр Про Габріеля П’єрне та його фортепіанно-оркестрові твори 170-189
Чистякова Катерина Драматургічна функція оркестру у вокально‑оркестровому циклі Гектора Берліоза – Теофіля Готьє «Літні ночі» 190-206
Кашуба Денис Прояви камерності в жанрово-стильовому полі Фортепіанних концертів Йоганнеса Брамса 207-224
Лисичка Олександр Оркестрові твори Е. Елгара 10-х років ХХ сторіччя як спроба оновлення композиторського стилю 225-241
Савченко Ганна Багатофігурність оркестрового письма як принцип організації часу і простору в оркестрових творах І. Ф. Стравінського (від ранніх балетів до Симфонії in C та Симфонії в трьох частинах) 242-258
Іванова Ірина «Сповідь» сина століття (Концерт для оркестру із солюючим альтом Антона Лубченка) 259-280
Повний текст друкованого видання випуску 16
© 2024 "Аспекти історичного музикознавства".  Усі права заахищені.