Про збірник
Редакційна колегія
Архів випусків
Процес рецензування
З М І С Т
випуску 15 за 2019 рік
Розділ 1.
НЕЗНАНИМИ ШЛЯХАМИ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
Стор.
Текст
статті
Кучеренко С. І.
Прояв феномена «особиста школа» у творчій діяльності митця (на прикладі різновекторної практики А. Лещинського)
22-43
Метлушко В. О.
Особливості інтерпретації інструментальних партій у «Чотирьох п’єсах для кларнета і фортепіано» ор. 5 А. Берга
43-60
Коваленко Ю. Б.
Композиція та імпровізація в аспекті впливу музики на виражальну структуру фільму
60-79
Розділ 2.
ПІД ВПЛИВОМ МАГІЇ СЛОВА І МУЗИКИ
Калініна А. С.
Принципи втілення поезії П. Тичини у вокальному циклі «Енгармонійне» Л. Дичко
80-98
Анфілова С. Г.
В тіні «прекрасного стилю»: про камерно-вокальну творчість Г. Доніцетті
99-118
Михайлова О. В.
Феномен «прогулянок» у французькому мистецтві
119-137
Розділ 3.
У ПОЛОНІ ФОРТЕПІАННОГО ЗВУЧАННЯ
Чередниченко О. В.
Концертні жанри для фортепіано з оркестром у творчості Сергія Борткевича
138-157
Підпорінова К. В.
Сміховий вектор композиторських пошуків Марка-Андре Амлена
158-180
Седюк І. О.
Художньо-естетичні ідеї в «Іграх» для двох фортепіано П. Дамбіса
181-198
Шадько М. О.
Реалізація сонорної модальності у «Небезпечній ночі» Дж. Кейджа
199-213
Розділ 4.
ЛАБІРИНТАМИ ОПЕРНОЇ ТВОРЧОСТІ
Максютенко Е. О.
Втілення прозового лібрето в оперному жанрі (на прикладі творів М. Мусоргського, Д. Шостаковича, С. Прокоф’єва та Г. Шантиря)
214-231
Кузьміна О. А.
«Дім, який побудував Джек» Дж. Л. Гейнор як зразок англомовної дитячої оперети
231-249
Мізітова А. А.
«Турандот» Дж. Пуччіні очима Марко Мареллі
249-263
Повний текст друкованого видання випуску 15
© 2024 "Аспекти історичного музикознавства". Усі права заахищені.