На головну
З М І С Т
випуску 15 за 2019 рік
Розділ 1. НЕЗНАНИМИ ШЛЯХАМИ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА Стор.
Текст
статті
Кучеренко С. І. Прояв феномена «особиста школа» у творчій діяльності митця (на прикладі різновекторної практики А. Лещинського) 22-43
Метлушко В. О. Особливості інтерпретації інструментальних партій у «Чотирьох п’єсах для кларнета і фортепіано» ор. 5 А. Берга 43-60
Коваленко Ю. Б. Композиція та імпровізація в аспекті впливу музики на виражальну структуру фільму 60-79
Розділ 2. ПІД ВПЛИВОМ МАГІЇ СЛОВА І МУЗИКИ
Калініна А. С. Принципи втілення поезії П. Тичини у вокальному циклі «Енгармонійне» Л. Дичко 80-98
Анфілова С. Г. В тіні «прекрасного стилю»: про камерно-вокальну творчість Г. Доніцетті 99-118
Михайлова О. В. Феномен «прогулянок» у французькому мистецтві 119-137
Розділ 3. У ПОЛОНІ ФОРТЕПІАННОГО ЗВУЧАННЯ
Чередниченко О. В. Концертні жанри для фортепіано з оркестром у творчості Сергія Борткевича 138-157
Підпорінова К. В. Сміховий вектор композиторських пошуків Марка-Андре Амлена 158-180
Седюк І. О. Художньо-естетичні ідеї в «Іграх» для двох фортепіано П. Дамбіса 181-198
Шадько М. О. Реалізація сонорної модальності у «Небезпечній ночі» Дж. Кейджа 199-213
Розділ 4. ЛАБІРИНТАМИ ОПЕРНОЇ ТВОРЧОСТІ
Максютенко Е. О. Втілення прозового лібрето в оперному жанрі (на прикладі творів М. Мусоргського, Д. Шостаковича, С. Прокоф’єва та Г. Шантиря) 214-231
Кузьміна О. А. «Дім, який побудував Джек» Дж. Л. Гейнор як зразок англомовної дитячої оперети 231-249
Мізітова А. А. «Турандот» Дж. Пуччіні очима Марко Мареллі 249-263
Повний текст друкованого видання випуску 15
© 2024 "Аспекти історичного музикознавства".  Усі права заахищені.