На головну
З М І С Т
випуску 14 за 2018 рік
Розділ 1. Відлуння події (до 110‑річчя О. Мессіана) та паризькі музичні акценти Стор.
Текст
статті
Данилова В. Є. Життєві події та художні події. Характерні риси, спільні ознаки 8-22
Жаркіх Т. В. Музичні «вітражі» О. Мессіана 23-35
Якимчук О. М., Бєлова Н. В. Мессіан аналізує Мессіана: авторські коментарі до фортепіанного циклу «Двадцять поглядів на немовля Ісуса» 36-49
Лобанова І. В. Опера «Фауст» Ш. Гуно як дебютна постановка Е. Юнгвальд‑Хількевича на сцені Українського державного театру опери та балету (1925) 50-62
Максименко К. А. Взаємодія музики і хореографії у сценічних танцях французьких музично-театральних постано‑ вок ХVІІ – першої половини ХVІІІ століть 63-73
Тимошенко А. В. Усвідомлення специфіки ліризму українських та французьких пісень як складова роботи зі студентами-вокалістами естрадної спеціалізації 74-91
Розділ 2. З нашої історії: опера як «studio»
Янко Ю. В. Виконавська інтерпретація опери у виставах оперної студії Харківського національного університету мистецтв імені І. П. Котляревського наприкінці ХХ – початку ХХІ ст. 92-107
Кучер Л. І. Діяльність оперної студії Львівської державної консерваторії ім. М. В. Лисенка як учбового підрозділу у 1970–90‑ті рр. 108-121
Розділ 3. Сьогодення музичного тексту: стилістика, інтерпретація, методологія
Щетинський О. С. Своє і чуже: співіснування авторського і запозиченого в сучасному музичному творі 122-131
Кордовська П. А. «Luci mie traditrici» С. Шарріно: музичний текст епохи Ренесансу у сучасній опері 132-151
Лян Цзітао Специфіка сценічної та вокальної ін‑ терпретації образу Василя з опери «Сибір» Умберто Джордано 152-167
Ніколенко Р.В. Композиторський та виконавський стиль М.‑А. Амлена у контексті естетики постмодернізму 168-180
Чжоу Дапін Теоретичні передумови дослідження жанрових особливостей фортепіанних творів китайських композиторів 180-206
Сердюк Я. О. Комплексні структури віртуального у формуванні асоціативно-образного плану музичного твору 207-228
Кочержук Д. В. Звукозапис в естрадному мистецтві: відмінність «римейку» від музичної версії «ремікс» 229-244
Повний текст друкованого видання випуску 14
© 2024 "Аспекти історичного музикознавства".  Усі права заахищені.