Відлуння події (до 110‑річчя О. Мессіана) та паризькі музичні акценти
Стор.
Текст статті
Данилова В. Є.
Життєві події та художні події. Характерні риси, спільні ознаки
8-22
Жаркіх Т. В.
Музичні «вітражі» О. Мессіана
23-35
Якимчук О. М., Бєлова Н. В.
Мессіан аналізує Мессіана: авторські коментарі до фортепіанного циклу «Двадцять поглядів
на немовля Ісуса»
36-49
Лобанова І. В.
Опера «Фауст» Ш. Гуно як дебютна
постановка Е. Юнгвальд‑Хількевича на сцені Українського державного
театру опери та балету (1925)
50-62
Максименко К. А.
Взаємодія музики і хореографії у сценічних танцях французьких музично-театральних постано‑
вок ХVІІ – першої половини ХVІІІ століть
63-73
Тимошенко А. В.
Усвідомлення специфіки ліризму українських та французьких пісень як складова роботи зі студентами-вокалістами естрадної спеціалізації
74-91
Розділ 2.
З нашої історії: опера як «studio»
Янко Ю. В.
Виконавська інтерпретація опери
у виставах оперної студії Харківського національного університету
мистецтв імені І. П. Котляревського наприкінці ХХ – початку ХХІ ст.
92-107
Кучер Л. І.
Діяльність оперної студії Львівської державної
консерваторії ім. М. В. Лисенка як учбового підрозділу у 1970–90‑ті рр.
108-121
Розділ 3.
Сьогодення музичного тексту: стилістика, інтерпретація, методологія
Щетинський О. С.
Своє і чуже: співіснування авторського і запозиченого в сучасному музичному творі
122-131
Кордовська П. А.
«Luci mie traditrici» С. Шарріно:
музичний текст епохи Ренесансу у сучасній опері
132-151
Лян Цзітао
Специфіка сценічної та вокальної ін‑
терпретації образу Василя з опери «Сибір» Умберто Джордано
152-167
Ніколенко Р.В.
Композиторський та виконавський
стиль М.‑А. Амлена у контексті естетики постмодернізму
168-180
Чжоу Дапін
Теоретичні передумови дослідження
жанрових особливостей фортепіанних творів китайських композиторів
180-206
Сердюк Я. О.
Комплексні структури віртуального
у формуванні асоціативно-образного плану музичного твору
207-228
Кочержук Д. В.
Звукозапис в естрадному мистецтві: відмінність «римейку» від музичної версії «ремікс»