Про збірник
Редакційна колегія
Архів випусків
Процес рецензування
З М І С Т
випуску 13 за 2018 рік
Розділ 1.
ІСТОРИКО-ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МУЗИЧНОЇ ТВОРЧОСТІ
Стор.
Текст
статті
Щетинський О. С.
Слово композитора
5-13
Линник М. С.
Відображення науково-критичної позиції Р. Геніки в листах до М. Фіндейзена
14-26
Іванова І. Л.
«Три фортепіанні сонати для юнацтва» ор. 118 у контексті останніх творів Роберта Шумана
26-45
Бурель О. В.
Про фортепіанно-оркестрові твори Ш.-М. Відора.
45-60
Давітадзе А.
Українська пісня «Їхав козак за Дунай» в обробці для фортепіанного тріо з голосом Л. ван Бетховена: жанрово-стильові метаморфози
60-73
Калініна А. С.
Своєрідність втілення перекладених віршів Г. Гейне у вокальному циклі Д. Клебанова
74-87
Костогриз С. О.
Жанрово-стильові пріоритети розвитку композиторської творчості для балалайки в Слобожанській Україні
87-99
Розділ 2.
ДІАЛОГ КОМПОЗИТОРА ТА ВИКОНАВЦЯ: СУЧАСНІ ВИМІРИ ДОСЛІДЖЕННЯ
Тарароєв Я. В., Нецвітай Т. В.
Типологізація музичного мислення М. Г. Арановського і симетрія
100-113
Бучок Л. В.
Фортепіанні композиції «Етюд» Д. Задора та «Експромт» І. Мартона у розрізі проблеми аналізу та виконавської інтерпретації творчого задуму
113-126
Ткач Ю. С.
Індивідуальний виконавський стиль Євгена Савчука: організація процесу диригентської інтерпретації
126-141
Каушнян Я. М.
До моделі стилістики «національного» та «інтерна ціонального» (на прикладі вокалізів С. Павлюченка, М. Завалішиної, О. та Р. Во- роніних)
141-153
Тимошенко А. В.
Втілення архетипу матері в пісенному жанрі (на прикладі репертуару студентів-магістрів кафедри музичного мистецтва естради та джазу)
153-166
Кучер Л. І.
Виховання співака-актора в оперній студії Львівської державної консерваторії ім. М. В. Лисенка
166-178
Повний текст друкованого видання випуску 13
© 2024 "Аспекти історичного музикознавства". Усі права заахищені.