«Опера з самого початку тяжіла до видовищності»,
або Хореографічні сцени у «великих» операх Ф. Галеві
7-22
Сердюк О. В.
Особливості формування поглядів К. Шимановського
на театральну естетику
23-43
Мовчан В. О.
Лібрето опери Ж. Массне «Сафо» та його літературне першоджерело
44-57
Панасюк В. Ю.
«Постой, не гони лошадей…»: про особливості
функціонування тварин у спектаклях оперного театру
58-74
Розділ 2.
Янко Ю. В.
Музика для симфонічного оркестру: шлях у майбутнє
75-89
Савченко Г. С.
Риси оркестрового стилю Д. Л. Клебанова
90-100
Зуєв С. П.
Кінематографічний образ наївного художника
101-115
Щукіна Ю. П.
«Дійсний творець як ретранслятор вищих енергій
залишається серед пересічних людей самотнім…» (Особливості втілення образу Лучицької Валентиною Чистяковою у відображенні критики
XX–XXI ст.)
116-128
Грінік Т. Л.
Духовні цінності рідної мови. Актори і режисери (викладачі та студенти) як носії зразкових стилів у всіх видах мовлення, у житті та на сцені
129-142
Старикова О. П.
Створення вокально-сценічного образу в оперному
жанрі (на прикладі партії Віолетти з опери Дж. Верді «Травіата»)
143-157
Лю Нін
Виконавська рефлексія як творчий діалог співака та композитора (на матеріалі вокальної поеми «Русь, що відчалила» Г. Свиридова)