На головну
З М І С Т
випуску 12 за 2018 рік
Розділ 1. Театр, симфонія, актор Стор.
Текст
статті
Енська О. Ю. «Опера з самого початку тяжіла до видовищності», або Хореографічні сцени у «великих» операх Ф. Галеві 7-22
Сердюк О. В. Особливості формування поглядів К. Шимановського на театральну естетику 23-43
Мовчан В. О. Лібрето опери Ж. Массне «Сафо» та його літературне першоджерело 44-57
Панасюк В. Ю. «Постой, не гони лошадей…»: про особливості функціонування тварин у спектаклях оперного театру 58-74
Розділ 2.
Янко Ю. В. Музика для симфонічного оркестру: шлях у майбутнє 75-89
Савченко Г. С. Риси оркестрового стилю Д. Л. Клебанова 90-100
Зуєв С. П. Кінематографічний образ наївного художника 101-115
Щукіна Ю. П. «Дійсний творець як ретранслятор вищих енергій залишається серед пересічних людей самотнім…» (Особливості втілення образу Лучицької Валентиною Чистяковою у відображенні критики XX–XXI ст.) 116-128
Грінік Т. Л. Духовні цінності рідної мови. Актори і режисери (викладачі та студенти) як носії зразкових стилів у всіх видах мовлення, у житті та на сцені 129-142
Старикова О. П. Створення вокально-сценічного образу в оперному жанрі (на прикладі партії Віолетти з опери Дж. Верді «Травіата») 143-157
Лю Нін Виконавська рефлексія як творчий діалог співака та композитора (на матеріалі вокальної поеми «Русь, що відчалила» Г. Свиридова) 158-174
Повний текст друкованого видання випуску 12
© 2024 "Аспекти історичного музикознавства".  Усі права заахищені.