На головну
З М І С Т
випуску 11 за 2018 рік
Розділ 1. Композиторська творчість в динаміці розвитку жанрів та стилів Стор.
Текст
статті
Чорна Є. Б. Фактор тиші в композиторському задумі циклу «Вікно в музику» А. Караманова 6-13
Дубка О. С. Соната для тромбона та фортепіано op. 41 П. Хіндеміта: монументально‑концертна репрезентація жанру. 14-32
Каплієнко-Ілюк Ю. В. Стильові риси творчості Йосипа Ельгісера: образно-тематичний та жанровий аспекти. 33-48
Лю Нін Рефлексійна складова камерно-вокального стилю М. Лисенка 49-60
Розділ 2. Пошуки нових звучань: музичне виконавство
Сухленко І. Ю. Стильові домінанти виконавської концепції музичного твору. 61-71
Кучма Н. А. «Звуковий образ інструмента» як проблема виконавської інтерпретації. 71-87
Єрмак І. Ю. Трактат Якоба Врагга «Improved Flute Preceptor» у контексті теорії флейтового виконавського мистецтва другої полови- ни XVIII ст. 88-114
Лєрмонтова О. О. Темброво-артикуляційні особливості в домровому виконавстві (на матеріалі редакцій-перекладень скрипкової музики). 114-132
Лю І. Образно-художні уявлення у виконавській практиці вокаліста (на прикладі камерних творів китайських композиторів ХХ століття). 133-155
Розділ 3. Музично-краєзнавчі студії
Копоть І. Є. Житомирська філармонія в культурному просторі міста: 80 років діяльності. 156-173
Касьяненко М. А. Харківське коло Є. С. Мірошниченко 173-190
Портний Ю. Л. Професіоналізація фортепіанного виконавства в м. Хмельницькому (на прикладі діяльності музичного училища ім. В. Заремби). 191-204
Повний текст друкованого видання випуску 11
© 2024 "Аспекти історичного музикознавства".  Усі права заахищені.