Ф. Мендельсон-Бартольді:
культурні ініціативи та художні пріоритети
Стор.
Текст статті
Кутасевич А. В.
«Серйозні варіації» для фортепіано Фелікса Мендельсона як зразок романтичної моделі жанру (погляд виконавця).
5-23
Лєбедєв Є. С.
Еволюція скрипкового концерту в творчості Ф. Мендельсона.
23-35
Кучеренко С. І.
Скрипкові опуси Ф. Мендельсона: синтез традиції та
новаторства.
35-50
Харакоз Г.
«Хоральна фуга Ф. Мендельсона «AustieferNothschrei’
ichzudir» скрізь призму бахівських традицій».
51-62
Беліченко Н. М.
21-й та 129-й псалми в прочитанні Ф. Мендельсона й А. Шенберґа: художньо-композиційні паралелі.
63-78
Кузьміна О. А.
Романтична традиція Hausmusik та її вплив на генезис дитячої опери.
78-93
Кучма Н. А.
«Звуковий образ фортепіано» Ф. Мендельсона (на прикладі етюдів ор. 104 б).
93-105
Седюк І. О.
Принцип концертування у фортепіанних дуетах Ф. Мендельсона.
106-121
Зуєв С.
Мендельсон в ... Голлівуді (музика композитора в екранізації «Сну літньої ночі» М. Рейнхардта).
121-134
Ільяшенко Т.
Традиції Ф. Мендельсона в становленні жанру мініатюри у сучасній українській музиці.
135-150
Розділ 2.
Мистецтво Бароко у виконавських проекціях
Стецюк Б. О.
Феномен імпровізації у контексті музики як «гри»:
Античність, Бароко, Сучасність.
151-169
Сухленко І.Ю.
Твір композитора у виконавській практиці: тотожність/
ідентичність-відкритість-цілісність.
169-180
Ніколаєвська Ю. В.
Аутентична виконавська стратегія та її сучасні трансформації.
180-198
Пастухов О. В.
Фагот в епоху Бароко: органологічний і виконавський аспекти.
198-209
Бернат Ф.
Виконавська специфіка гітарної транскрипції Й. Етвьоша «Гольдберг-варіацій» Й. С. Баха.
210-224
Підпорінова К. В.
Концерти для двох клавірів А. Солера в аспекті
виконавської інтерпретації.
224-239
Ковтонюк В.
Транскрипції Л. Стоковського та М. Плетньова Токкати і фуги ре-мінор BWV565 І. С. Баха як відображення динаміки розвитку романтичних тенденцій виконавського мистецтва XX–XXI століть.
240-252
Говорухіна Н.О.
Мистецтво контртенорів у сучасному культурному просторі.
252-265
Касьяненко М.
Барокова вокальна стилістика як виконавська проблема (стратегії класу Є. С. Мірошниченко).
266-285
Бондарчук В. О.
Оперна студія НМАУ як площина втілення режисерського методу Д. Гнатюка на прикладі постановки опери Ш. Гуно
«Фауст».