На головну
З М І С Т
випуску 10 за 2017 рік
Розділ 1. Ф. Мендельсон-Бартольді: культурні ініціативи та художні пріоритети Стор.
Текст
статті
Кутасевич А. В. «Серйозні варіації» для фортепіано Фелікса Мендельсона як зразок романтичної моделі жанру (погляд виконавця). 5-23
Лєбедєв Є. С. Еволюція скрипкового концерту в творчості Ф. Мендельсона. 23-35
Кучеренко С. І. Скрипкові опуси Ф. Мендельсона: синтез традиції та новаторства. 35-50
Харакоз Г. «Хоральна фуга Ф. Мендельсона «AustieferNothschrei’ ichzudir» скрізь призму бахівських традицій». 51-62
Беліченко Н. М. 21-й та 129-й псалми в прочитанні Ф. Мендельсона й А. Шенберґа: художньо-композиційні паралелі. 63-78
Кузьміна О. А. Романтична традиція Hausmusik та її вплив на генезис дитячої опери. 78-93
Кучма Н. А. «Звуковий образ фортепіано» Ф. Мендельсона (на прикладі етюдів ор. 104 б). 93-105
Седюк І. О. Принцип концертування у фортепіанних дуетах Ф. Мендельсона. 106-121
Зуєв С. Мендельсон в ... Голлівуді (музика композитора в екранізації «Сну літньої ночі» М. Рейнхардта). 121-134
Ільяшенко Т. Традиції Ф. Мендельсона в становленні жанру мініатюри у сучасній українській музиці. 135-150
Розділ 2. Мистецтво Бароко у виконавських проекціях
Стецюк Б. О. Феномен імпровізації у контексті музики як «гри»: Античність, Бароко, Сучасність. 151-169
Сухленко І.Ю. Твір композитора у виконавській практиці: тотожність/ ідентичність-відкритість-цілісність. 169-180
Ніколаєвська Ю. В. Аутентична виконавська стратегія та її сучасні трансформації. 180-198
Пастухов О. В. Фагот в епоху Бароко: органологічний і виконавський аспекти. 198-209
Бернат Ф. Виконавська специфіка гітарної транскрипції Й. Етвьоша «Гольдберг-варіацій» Й. С. Баха. 210-224
Підпорінова К. В. Концерти для двох клавірів А. Солера в аспекті виконавської інтерпретації. 224-239
Ковтонюк В. Транскрипції Л. Стоковського та М. Плетньова Токкати і фуги ре-мінор BWV565 І. С. Баха як відображення динаміки розвитку романтичних тенденцій виконавського мистецтва XX–XXI століть. 240-252
Говорухіна Н.О. Мистецтво контртенорів у сучасному культурному просторі. 252-265
Касьяненко М. Барокова вокальна стилістика як виконавська проблема (стратегії класу Є. С. Мірошниченко). 266-285
Бондарчук В. О. Оперна студія НМАУ як площина втілення режисерського методу Д. Гнатюка на прикладі постановки опери Ш. Гуно «Фауст». 285-296
Повний текст друкованого видання випуску 10
© 2024 "Аспекти історичного музикознавства".  Усі права заахищені.